Fool

Fool | Vsetko je zase inak?

fool
Ked tradicne hodnoty valcuju..
 
Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.8.2015 07:07

Urcite hlasoval "spravne" aj v nedavnom tmarskom referende.


Alt
Alt | 28.8.2015 07:58

Tradicne iba za svoju rodinu.


Vara
Vara | 28.8.2015 08:12

Aha, tak podme generalizovat!
Kedze jeden vȏl zahlasoval v referende ano, tak vsetci ostatni su tiez hlupaci, to da rozum (aspon teda tu teplom gulasi)...
Otazka znie, ako hlasoval taky na slovensku odsudeny pedofil, inak jeden z vas, vas velky obhajca a byvaly zastupca Martin R.. ( https://sites.g...sudeny-natvrdo)
Cize ak to zhrniem tak vsetci ste pedáci, ze?


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.8.2015 08:27

Vara: to referendum bolo o.i. aj testom mentalnej vybavenosti v zmysle ze nie kazdy vie prekuknut absurditu otazok/skutocneho zameru tohto referenda.


trtken
trtken | 28.8.2015 11:16

esteže tí moslimovia v nákladiaku neboli žiadni tmári.... oh, wait! xD


Fool
Fool | 28.8.2015 11:24

Asi si ich osobne kazdeho poznal ked si dovolis pisat o ich povahe


meh
meh | 28.8.2015 11:35

to bude tym, ze tradicne slovenske hodnoty su zavist a nenavist.


trtken
trtken | 28.8.2015 11:57

Fool

Ak ich poznáš všetkých ty, že si dovolíš tvrdiť, že všetci imigranti do nohy sú chudáčikovia, čo by ani muche neublížili, tak potom ich všetkých poznám aj ja.

Inak sranda, že všetkých Slovákov a katolíkov sa dá hodiť do jedného vreca medzi rasistov, homofóbov, xenofóbov a neviem ešte koho, pričom je možné na nich hľadieť ako na odpad, ale na moslimov treba hľadieť citlivo a jednotlivo, však čože majú tak trochu nenávistné náboženstvo voči židom, homosexuálom, ženám či neveriacim... , určite sú to dobrí ľudia! Schizofrénia? Double standard?

Len ktovie prečo tí dobrí ľudia homosexuálov prenasledujú takmer vo všetkých moslimských krajinách

https://en.wiki..._expression.svg


wiliam
wiliam | 28.8.2015 13:08

meh - súhlasím!


mch
mch | 28.8.2015 20:49

@Trtken Rozdiel je hovorit si katolik, odriekat "miluj blizneho bez orzdielov" a potom tiahnut v rasistickych skupinach v protestoch!


trtken
trtken | 28.8.2015 23:32

mch - no ved ano, lenze to isté robia moslimovia aka nabozenstvo mieru a lasky. Ja poukazujem na to, ze kritizovat katolibancov a sucasne si sem natahat moslimakov, ktori su este viac bigotni a homofobni je uplna schizofrenia.


Krivak
Krivak | 28.8.2015 23:58

obdivovatel predsedu,meh,mch : za tolko klamstiev a demagogie co ste tu vypustili by sa nehanbil ani nas pan premier


jarmika
jarmika | 29.8.2015 06:31

Krivak: Cize suhlasis s Mirkom ?


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 06:32

Krivak: Cize suhlasis s Mirkom ?


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 06:36

K prispevku od "jarmika" (29.08. 06:31).

Ved som bol prihlaseny ako Obdivovatel precedu a hodi mi to prispevok pod uplne inym loginom ? WTF ??


Krivak
Krivak | 29.8.2015 13:58

Zasa zovseobecňujes obdivovatel, pre teba existujú iba dva extrémy, najprv sa hovorilo o 70 mŕtvych, preto ked som sa neskor docital o 50 tiez mi napadlo slovo iba, to vsak neznamena, ze im to prajem alebo, ze sa z nestastia tesim.


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 14:14

Krivak: Zasa dedukcie vycucane z prsta. Pre tvoju informaciu nesuhlasim ani s laxnym pustanim kazdeho utecenca do EU a uz vobec nie s pronackovskymi nazormi ze utecencov treba utopit ci inak pozabijat.

Este skus konkretizovat aku demagogiu som tu (ja) zverejnil.


mch
mch | 29.8.2015 15:16

Krivak: aj mna by zaujimalo co bolo na mojom prispevku demagogicke .. nieje to len jeden pripad z facebooku, je vela takych pripadov aj sam poznam ludi, co chodia pravidelne do kostola, modlia sa kazdy den a potom zahlasia nieco rasisticke. Az sa mi oci prevracaju!


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 15:35

Krivak: Cize suhlasis s Mirkom - zastancom tradicnej rodiny.


Krivak
Krivak | 29.8.2015 18:43

Aj ja som zastancom tradicnej rodiny, takisto sa povazujem za nacioalistu, napriek tomu nerozumiem fasistom a obdivovatelom 1. slov. statu alebo Tisa. Absolutne nesuhlasim s terajsiou imigracnou politikou EU, ale tak ako teba aj mna hnevaju nasilnicke komenty na internete. Takze nie, s tym tvojim mirkom nesuhlasim. Chcem tym povedat, ze nemozes vytiahnut jedneho cloveka zo skupiny a podla neho odsudit aj ostatnych


Krivak
Krivak | 29.8.2015 18:50

mch ja zase poznam vela ludi ktori to nerobia a okrem toho aj ti s rasistickymi poznamkami to vacsinou myslia ako vtip, keby doslo na krajanie chleba chovali by sa inak. Vadi ti uniformovanie inych ras stereotypmi ale sam uniformujes katolikov a zastancov tradicnej rodiny


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 18:52

Krivak: OK takze ta nasrdila moja poznamka o stredovekom referdende.
P. S. Mirko nie je "moj"


Krivak
Krivak | 29.8.2015 19:06

ak mam pravdu povedat,skor ma nasrdila poznamka meh-a, okrem toho tie dva slova co si pouzil, stredovek a referendum mi k sebe absolutne nepasuju


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 19:13

Akurat ze meh napisal pravdu a to referendum bolo o priblizeni sa k temnemu stredoveku takze oznacenie stredoveke si zasluzi.


Krivak
Krivak | 29.8.2015 19:40

podla coho sudis ze zavist a nenavist su zakladne slovenske hodnoty ? referendum neporusovalo ludske prava a jeho vysledok zavisel na demokratickej volbe, takze nerozumiem co na nom bolo stredoveke


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 19:54

Nikto netvrdil ze zavist a nenavist su zakladne slovenske hodnoty.
A je casto badatelne ze zavist je na Slovensku taky narodny sport.

To referendum neporusilo mozno tvoje ludske prava.


Krivak
Krivak | 29.8.2015 20:03

Tvrdil to hore meh a ty si napisal ze s nim suhlasis. Ustavny sud otazky k referendu preskumal a posudil ze neporusuju ludske prava, cielom referenda bolo vlastne dat na papier nieco co realne funguje


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.8.2015 21:10

Krivak: meh faakt tvrdil ze napr. zavist je zakladna slov. hodnota ?

A preto US SR oznacil jednu z otazok za protiustavnu porusujucu ludske prava, ze ...

Cielom referenda bolo zviditelnit bigotnych podivinov a este na poslednu chvilu zaviest a zabetonovat iste stredoveke prvky a to pre vsetkych nielen pre tych bigotakov.

Nuz ako som uz vyssie pisal je nad sily niektorych pochopit skutocny(e) zamer(y) referenda.


Vara
Vara | 30.8.2015 12:37

Ake stredoveke referendum? Ustavny sud je urcite homofobny, ze?
Posledni "pokrokari" co sa tu ohanali spiatocnictvom a na druhej strane nevyhnutnym pokrokom tu boli cez 40 rokov. a nevieme sa ich stopy zbavit doteraz.


meh
meh | 30.8.2015 13:25

krivak,
tak za prve, pokial viem, tak mrtvych bolo 71. a reakcia "iba?" by mi teda prisla divna aj keby to bol hoci len jeden clovek. tu sa nebavime o tom, ci si fico nakradol miliardu alebo "iba" 700 milionov, tu hovorime o tom, ze niekto usiel pred vojnou, precestoval stovky kilometrov v nadeji na lepsi zivot a nakoniec ho nejaky hajzel necha zadusit v dodavke. tu hovorime o ludoch - a je jedno, ci boli dobri alebo zli, boli to v prvom rade ludia - a ak im niekto zela taku smrt, potom je skor on prikladom toho, coho by sme sa mali v europe vyvarovat - egal, ci je to krestan, zid, moslim, ateista, uznavac spagetoveho monstra; aku ma farbu pleti a ake ma sexualne preferencie - je to skratka magor!
a samozrejme, ze to o to kontrastnejsie, ked sa dana osoba snazi hrat na mravokarcu a bojuje za tzv. tradicnu rodinu - a nasledne oslavuje, ked sa v nejakej dodavke udusia deti. z toho je mne osobne fakt na zvracanie.

za druhe, tiez nechapem, kde si v mojej jednej-jedinej vete z predchadzajucom prispevku nasiel akukolvek demagogiu. ja som vyslovila svoj nazor, je mi jasne, ze to je velmi zjednodusene, a nie je to vseobecna pravda. ale zial, na slovensku je to pomerne rozsireny jav.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader